باز گشت وجه
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
به هر دلیل آلبا کالا بخواهد مبلغی را به حساب مشتری باز گرداند مشتری باید با بخش پشتیبانی آلبا کالا در ارتباط باشد و مدارکی که آلبا کالا برای باز گردانی وجه نیاز دارد درخواست می کند را مشتری موظف است به پشتیبانی آلبا کالا ارسال نماید
مبن عودت وجه به حسابی است که مشتری آن حساب را به آلبا کالا معرفی کرده باشد و مشتری با ورود به سایت آلبا کالا میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
شرایط مرجوعی کالا
اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده آلبا کالا می باشد.
اگر مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند. بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. درصورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.
چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی آلبا کالا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.